Search
Close this search box.

REKLAMACE A VRACENí

(001) Vrácení

Vrácení zboží lze uplatnit do 14 dnů od data jeho převzetí.

Zboží musí být nerozbalené, jinak vracení není možné z hygienických důvodů. 

Nejprve nás kontaktujte emailem na info@lotusjewelry.cz

Je potřeba vyplnit formulář, který zašlete na uvedený email.

Adresa pro zaslání zboží:

BLACK LOTUS PIERCING STUDIO

Petrohradská 388/2 

(002) reklamace

Pro vyřízení reklamace si prosím vytiskněte a vyplňte reklamační formulář.

Při reklamaci je potřeba předložit doklad o zakoupení s reklamačním formulářem.

Budeme se snažit o co nejrychlejší vyřízení reklamace.

Adresa pro zaslání zboží: 

BLACK LOTUS PIERCING STUDIO

Petrohradská 388/2

OSVČ Alexey Kostylev, IČ:04354851, zapsaný podle §71, odstavce 2 živnostenského zákona: Úřad městské části Praha 15 , (dále jen prodávající).

1. Úvodní Ustanovení 

Reklamační řád, který upravuje práva a povinnosti z vadného plnění (dále jen reklamace), podmínky jejich uplatnění,
jakož i další související otázky, poskytnutého OSVČ Alexey Kostylev, dále jako Prodávající, jiné osobě, dále jako Kupující,
podle smlouvy o dílo, kupní smlouvě, cenové nabídce/objednávce. 

Odběratelem (dále též Odběratel) se pro účely Reklamačního řádu rozumí kupující nebo objednatel specifikovaný ve smlouvě o dílo, kupní smlouvě, cenové nabídce/objednávce. Předmětem plnění (dále též Předmět plnění) se rozumí provúčely Reklamačního řádu zboží a služby včetně zapojení dle smlouvy o dílo, kupní smlouvě, cenové nabídce/objednávce. 

Práva Kupujícího z vadného plnění musí být vždy uplatněna v souladu s tímto Reklamačním řádem.

2. Uplatnění práv z vadného plnění

Kupující je povinen oznámit vadu Prodávajícímu bez zbytečného odkladu poté, kdy měl možnost věc prohlédnout a vadu zjistit. Reklamačním místem je sídlo Dodavatele: Modenská 746/7, 109 00.  Reklamaci lze uplatnit  písemnou formou (email: lotusjewelryprague@gmail.com, dopis). Reklamace musí být provedena bez zbytečného odkladu po zjištění vady, musí být co nejpřesněji specifikována a Odběratel musí doložit, že mu reklamovaný Předmět plnění dodával Dodavatel na základě Smlouvy (např. dodanou fakturou, dodacím listem, nebo dodejkou).


Pokud odběratel zjistí jakýkoliv rozdíl mezi smlouvou o dílo, kupní smlouvou, cenové nabídce/objednávce a skutečně
dodaným Předmětem plnění (v druhu nebo množství) nebo neobdržel se zbožím správně vyplněný dodací list, je povinen ihned podat (nejpozději do 24 hodin) písemně zprávu adresovanou dodavateli, jinak nemusí být na pozdější
vytknutí těchto vad brán zřetel. 

Odběratel je povinen na vlastní náklady i riziko reklamovaný Předmět plnění, případně jeho část, doručit na adresu Dodavatele, pokud to jeho povaha připouští. Předmět plnění musí být v úplném stavu, zabalen tak, aby nedošlo k jeho poškození. 

Skryté vady je Odběratel povinen oznámit bez zbytečného odkladu poté, co je mohl při náležité péči zjistit, nejpozději však do 1 roku po převzetí a předání Předmětu plnění. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. 

V případě, že reklamace Odběratele nebude důvodná, je Odběratel povinen uhradit Dodavateli veškeré účelně vynaložené náklady vzniklé Dodavateli v souvislosti s nedůvodnou reklamací.

3. Jakost při převzetí Pokud má převzaté zboží v době, kdy Kupující předmět kupní smlouvy převzal, nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které Prodávající odpovídá. 

Práva z vadného plnění včetně záruky na zboží jsou zachovány pouze v případě dodržení podmínek, postupů a závazných doporučení stanovené výrobci zboží za předpokladu, že nedošlo u zboží/Předmětu plnění k jakékoliv fyzické úpravě nebo poškození, které zavinil Odběratel. Práva z vadného plnění včetně záruky zanikají zejména v následujících případech: 

a/ vznikla-li závada neodbornou instalací, zacházením obsluhou či údržbou výrobku, 

b/ zboží bylo poškozeno živelnou pohromou, 

c/ zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžování nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci, 

d/ používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci,

e/ je-li vada na věci v době převzetí a pro takovou vadu je sjednána sleva z kupní ceny, 

f/ jde-li o zboží použité a vada odpovídá míře používání nebo opotřebení, které mělo zboží při převzetí Kupujícím, 

g/ vyplývá-li to z povahy věci, 

H/ je způsobena Kupujícím (vznikla např. nesprávným užíváním, skladováním, nesprávnou údržbou, zásahem Kupujícího či mechanickým poškozením), nebo o ní Kupující před převzetím zboží věděl.

4. Nároky plynoucí z vadného plnění Právo Kupujícího z vadného plnění zakládá vada, kterou má věc (zboží, předmět díla) při přechodu nebezpečí škody na Kupujícího (při převzetí věci či předmětu díla, není-li sjednáno jinak), byť se projeví až později. Právo Kupujícího založí i později vzniklá vada, kterou Prodávající způsobil porušením své povinnosti. 

Je-li vadný Předmět plnění podstatným porušením Smlouvy, má Odběratel právo: 

a/ na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci, nebo 

b/ na odstranění vady opravou věci, nebo 

c/ na přiměřenou slevu z kupní ceny/ceny díla, nebo 

d/ odstoupit od Smlouvy Odběratel je povinen sdělit Dodavateli, jaké právo si zvolil, nejpozději při oznámení vady. 

Provedenou volbu nemůže Odběratel změnit bez souhlasu Dodavatele; to neplatí, žádá-li Odběratel opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Nezvolí-li Odběratel své právo včas, má tato práva podle čl. IV bod 1. tohoto Reklamačního řádu Dodavatel. Je-li vadný Předmět plnění nepodstatným porušením Smlouvy, má Odběratel právo: 

a/ na odstranění vady, nebo 

b/ na přiměřenou slevu z kupní ceny/ceny díla Dodavatel je oprávněn vždy nahradit vadný a neopravitelný Předmět plnění, popřípadě jeho část, jiným se stejnými parametry, a to bez ohledu na volbu Odběratele a na to, zda vada je podstatným nebo nepodstatným porušením Smlouvy. Předchozí věta se neuplatní v případě, že Odběratel odstoupí od Smlouvy. 

Ustanovení §2106 odst. 2 věta třetí a §2107 odst. 3 Občanského zákoníku se nepoužije. Při dodání nové věci vrátí Odběratel Dodavateli na svůj náklad věc původně dodanou.

6. Vyřízení Reklamace 

Řádně uplatněnou Reklamaci Prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději ve lhůtě 30 dnů, ve výjimečných případech ve lhůtě 60 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou jinak. 

Připadá-li poslední den lhůty pro vyřízení Reklamace na víkend či svátek, posouvá se lhůta pro vyřízení Reklamace na nejbližší další pracovní den. O vyřízení Reklamace bude Kupující vždy informován oznámením zaslaným některým z komunikačních prostředků (email, SMS, dopis).

8. Řešení sporů 

Spotřebitel má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb.

Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh Spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s Prodávajícím vyřešit přímo. 

Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy Spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u Prodávajícího poprvé. Vzájemné spory mezi Prodávajícím a Kupujícím řeší obecné soudy.

9. Závěrečná ustanovení 

V případě rozporu mezi ustanoveními Smlouvy a ustanoveními Reklamačního řádu se použije úprava uvedená ve Smlouvě. V otázkách neupravených Reklamačním řádem se postupuje dle příslušných ustanovení Občanského zákoníku. Reklamační řád je přístupný v sídle dodavatele nebo na internetovských stránkách dodavatele. Tento reklamační řád nabývá platnost a účinnost dnem zveřejnění.

error: Content is protected !!
0
0
Košík
Vás košík je prázdnýZpět do obchodu
Přejít nahoru
Kategorie